Sergio MARTÍNEZ RODRÍGUEZ
Project Manager
Centre d'Enginyeria de Micro i Nanosistemes per a la Instrumentació i les Comunicacions (CEMIC) - Universitat de Barcelona
Barcelona, barcelona, Spain
2 profile visitsTechnology/solution provider / Startup
I am Sergio Martínez – Project Manager at the CEMIC-University of Barcelona (UB), connecting companies & UB researchers
My organisation
CEMIC – Centro de Ingeniería de Microsistemas para Instrumentación y Control
El CEMIC és un centre de recerca i transferència de tecnologia en enginyeria electrònica i tecnologies de la informació. Focalitza la seva activitat en el camp de l’enginyeria de microsistemes, circuits, dispositius, sensors i actuadors. Aquest és un camp de recerca aplicat interdisciplinari que combina materials, tecnologies, estructures, dispositius i algoritmes per obtenir nous subsistemes amb més funcionalitats incorporades, obtenint nous transductors i sensors integrats per a sistemes de control i instrumentació.
OFERTA TECNOLÒGICA
Recerca sota comanda i Projectes Nacionals i Internacionals d’R+D+I en el camp de l’Enginyeria Electrònica i les TIC., Pre-industrialització de la recerca mitjançant els recursos humans i tècnics del 12 Laboratoris i 1 Unitat de Prototips., Serveis de vigilància tecnològica, valorització de coneixement i tecnologies i assessorament cientificotecnològic i d’innovació.
LÍNIES DE RECERCA
Modelització de components i blocs funcionals per aplicacions electròniques, RF i RFID, Desenvolupament de sensors i biosensors, Desenvolupament de biotecnologia, sistemes bio-electrònics , sensors in-vivo, Disseny de sistemes i circuits d’instrumentació i microsistemes basats en la integració de sensors i actuadors electrònics i/o optoelectrònics amb circuits de control i processat del senyal, Disseny d’ASICS, Sistemes de sensat intel·ligent, DSS, AI, AuI, Caracterització de materials i dispositius avançats, Sistemes de comunicacions, xarxes de sensors, IOT, Desenvolupament de firmware i software per aplicacions específiques
About me
Skills
- project management
- Business Development
- Funding Search
- definition of requirements
- assembly of consortiums
- development of Writing Proposals
Interests
- Biomedical Engineering
- Product Development
- Medical Devices
- scale up TRL